Velkoobchod

Velkoobchodní prodej

Zboží prodáváme nejen koncovým maloobchodním zákazníkům, ale také dodáváme naše zboží do škol,školek ale i firemním zákazníkům pro různé akce a oslavy ( jako např. dětský den, vysvědčení, sponzorské dary, Mikuláš, vánoční dárky apod)

 

Máte-li zájem o velkoobchodní odběr našich výrobků , zašlete prosím na adresu toyworld@email.cz o jaké zboží a počet máte zájem spolu s kontaktními údaji na Vaši společnost. A my Vám připravíme speciální cenovou nabídku.

 

 

Podmínky pro velkoobchodní odběr

 

Platební podmínky

Minimální velkoobchodní odběr je 10 000 Kč bez DPH.

Způsoby platby:
  • dobírka
  • platba předem na účet
  • v hotovosti při osobním odběru

U objednávek nad 10 000 Kč bez DPH a platbě předem je poštovné a balné zdarma (platí pouze pro ČR - pro jiné země individuálně).

U objednávky nad 10 000 Kč bez DPH a platba formou dobírky  je cena přepravu stanovena jednotně - při platbě na dobírku 150 Kč.

Dodací lhůty

Pokud je veškeré objednané zboží skladem a zvolena platba hotově, expedice zboží probíhá do 24 hodin případně dle dohody. V případě platby předem na účet odesíláme zásilku až po připsání částky.
Pokud objednané množství jednotlivého zboží převyšuje naši skladovou zásobu, nebo zboží nebylo v době objednání skladem, informujeme zákazníka o dodací lhůtě, v jaké jsme schopni výrobek zajistit.
Stav u výrobku je uveden "skladem", pokud máme alespoň jeden kus zboží opravdu na skladě. V případě nízkého stavu skladu si vyhrazujeme právo objednávku vyskladnit až po navezení dostatečné skladové zásoby. O této skutečnosti zákazníka neprodleně informujeme.

Způsob dodání

Kompletní zásilky odesíláme prostřednictvím GLS na kterékoliv místo v ČR do 2 pracovních dnů, dodání je do druhého pracovního dne od expedice.
Dodávky na Slovensko realizujeme prostřednictvím GLS 
Je možný také osobní odběr v místě sídla naší firmy.

Reklamace

Na prodávané výrobky je poskytována zákonem stanovená záruční lhůta 2 roky.
Reklamaci je nutno nahlásit e-mailem ještě před odesláním reklamovaného zboží na naši adresu. Po obdržení informací o reklamovaném zboží se zákazníkem dohodneme způsob řešení a o postupu vyřizování reklamace průběžně informujeme.
V případě poškození zásilky je nutno zboží reklamovat do 3 pracovních dnů.

 


V případě dotazů nás kontaktujte na toyworld@email.cz

Server Error

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500